loading...
ورزش
barca بازدید : 6 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

بارسلونا در حالی به مصاف مالاگا می رود که برای بقا در صدر جدول به سه امتیاز این دیدار احتیاج دارد. مهمترین نکته بازی امشب بازگشت مجدد ابراهیم آفلای و غیبت اینیستا، پویول، سانگ و مونتویا است.

بازی امشب بارسا مقابل مالاگا تحت تاثیر حوادثی خارج از مستطیل سبز قرار گرفته است. روز پنجشنبه، یعنی یک روز پس از پیروزی 4-1 برابر لوانته، ساندرو راسل رئیس باشگاه بارسلونا از سمت خود استعفا داد تا نایب رئیس باشگاه، جوزپ ماریا بارتومئو جایگزین وی شود.

اما حالا زمان بازگشت به فوتبال است. تساوی بارسا در آخرین بازی خود در رقابت های لالیگا مقابل لوانته با پیروزی دیشب رئال مادرید در هم آمیخته شدند و تنها نتیجه ای که از این موضوع می توان گرفت این است که بارسا برای تداوم صدرنشینی باید مالاگا را شکست دهد.

barca بازدید : 4 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

سه گل از کاتالان ها و گل به خودی خوان فران، بارسلونا را به پیروزی 1-4 در سیوداد والنسیا رساند. مسی نیز سه پاس گل را برای تیو مهیا کرد.

گلزنی در جام حذفی چندان هم سخت نیست. بارسلونا در حالی بازی رفت یک چهارم نهایی جام حذفی برابر لوانته را با پیروزی پشت سر گذاشتند که در هفته گذشته و در رقابت های لیگ برابر این تیم به تساوی رسیده بودند. با وجود بازی روز یکشنبه، بارسا توانست این بازی را به راحتی پیروز شود. هر چند که در این بازی نیز احساسی مشابه وجود داشت، اما در نیمه دوم پاس گل های مسی و گل های تیو و یک گل به خودی از خوانفران بارسا را به یک پیروزی دیگر رساند.

در حال حاضر، بارسا و لوانته دو بازی از مجموع سه بازی خود را انجام دادند و هفته آینده در روز پنج شنبه، دو تیم در نیوکمپ (00:30) برای بازی برگشت جام حذفی به مصاف هم می روند.

barca بازدید : 4 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

ساندرو راسل رئیس باشگاه بارسلونا در نشستی خبری رسماً استعفای خود را اعلام کرد و جانشین خود، جورپ ماریا بارتومئو را به عنوان رئیس جدید باشگاه تا سال 2016 معرفی کرد.

پس از نشست فوق العاده کادر مدیریت باشگاه بارسلونا، ساندرو راسل از عنوان ریاست باشگاه بارسلونا استعفا داد. نایب رئیس باشگاه، جوزپ ماریا بارتومئو ریاست باشگاه را تا سال 2016 بر عهده خواهد گرفت.

در نشستی که راسل به همراه جوزپ ماریا در میان خبرنگاران حاضر شدند، رئیس باشگاه سخنانی را مطرح کرد که در ادامه به مهمترین بخش های این سخنرانی اشاره خواهیم کرد.

barca بازدید : 3 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

بارسلونا چهار بار در رقابت هاي جام حذفي مقابل لوانته قرار گرفته است که آبي اناري ها تنها يکبار موفق نشده اند از سد اين تيم والنسيايي عبور کنند.

حريف بعدي بارسلونا در جام حذفي لوانته خواهد بود. اين دو تيم که پيراهن هايي تقريباً مشابه يکديگر دارند، براي چهارمين بار در رقابت هاي جام حذفي مقابل يکديگر قرار مي گيرند. نتايج کلي مصاف اين دو تيم در بازي هاي رفت و برگشت، شامل پنج برد براي بارسا، دو تساوي و دو شکست است، که به جز يک مورد، ساير بازي ها با صعود کاتالان ها به دور بعد همراه بوده است.


اولين ديدار حذفي بارسا و لوانته، ما را به 88 سال قبل باز مي گرداند. در فصل 1925-1926 که رقابت ها شامل مرحله گروهي منطقه اي بود، بارسا در يکي از گروه هاي منطقه کاتالونيا، آراگون و والنسيا،با تيم هاي ساراگوسا و لوانته هم گروه بود. در مصاف با والنسيايي ها، آنها موفق به کسب پيروزي 5-0 در خانه و 4-1 در خانه حريف شدند و گروه را با صدر نشيني با چهار پيروزي از چهار ديدار به پايان رساندند. بارسلونا به اين ترتيب به مرحله يک چهارم نهايي صعود کردند. بارسا رئال مادريد را با نتيجه مجموع 8-1 شکست داد و پس از آن بر رئال يونيون با نتيجه 2-1 غلبه کرد تا به ديدار نهايي صعود کند؛ جايي که آنها با پيروزي 2-1 مقابل اتلتيکو مادريد در مستايا به مقام قهرماني رسيدند.

barca بازدید : 5 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

منبع: سايت رسمي باشگاه



رئیس باشگاه بارسلونا طی سخنان خود در جلسه هیئت مدیره باشگاه از بازسازی نیوکمپ و ساختن پالا بلاگرانای جدید و اسپای بارسا خبر داد. وی معتقد است این پروژه به آینده ورزشی و مالی باشگاه بسیار کمک خواهد کرد و در پایان سخنانش از زحمات روسای قبلی باشگاه برای ساختن نیوکمپ فعلی تشکر کرد.

در جلسه فوق العاده هیئت مدیره باشگاه، ساندرو راسل به نقل از بقیه روسای باشگاه فاش کرد که همه پرسی برای اجرای طرح بازسازی نیوکمپ در روز 16 یا 17 فروردین برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره توضیح داد: «گزینه ساختن یک ورزشگاه جدید در مکانی جدید کاملا رد شد؛ زیرا هزینه نهایی آن می تواند به آینده باشگاه صدمه بزند».

barca بازدید : 4 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)


ستاره برزیلی بارسا در جریان بازی دیشب برابر ختافه دچار آسیب دیدگی نسبتاً جدی شد و در نیمه اول مجبور به ترک زمین شد. او امروز تحت آزمایشات تکمیلی قرار خواهد گرفت تا شدت مصدومیت وی مورد بررسی قرار بگیرد.

نیمار در بازی جام حذفی مقابل ختافه، در ورزشگاه آلفونسو پرز شهر مادرید دچار مصدومیت شد. این بازیکن تنها پس از گذشت 22 دقیقه از آغاز بازی با این مشکل مواجه شد و با الکسیس سانچس تعویض شده و از بازی خارج شد تا پزشکان تیم شرایط وی را ارزیابی کنند. آزمایشات اولیه نشانگر این موضوع است که نیمار دچار پیچ خوردگی تاندون مچ پای راست خود شده است.

نیمار پس از بازگشت به بارسلونا آزمایشات تکمیلی خود را انجام خواهد داد تا میزان دقیق آسیب دیدگی اش مشخص شود.

barca بازدید : 4 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)


جرارد پیکه در مصاحبه ای با شبکه سی ان ان آمریکا به سوالاتی درباره آینده فوتبالیش، زندگی خصوصی و خاطرات و اتفاقاتی که در گذشته برای او اتفاق افتاد تا به این درجه برسد صحبت کرد.

سی ان ان در آغاز گزارش خود به یکی از قدرتمندترین زوجهای جهان یکی جرارد پیکه و خواننده کلمبیایی پاپ یعنی شکیرا اشاره می کند که هم اکنون به عنوان یک خانواده در کنار یکدیگر زندگی می کنند.


پیکه درباره علاقه زیاد رسانه ها برای منعکس کردن زندگی خصوصیش گفت: «من کمی درباره توجه رسانه ها به زندگی شخصیم حساس هستم و این یک امر طبیعی است؛ اما شاید من بتوانم این را قبول کنم و اصلاً ظرافتی روی آن به خرج ندهم چرا که من چهار سال است که زندگی خصوصیم را آغاز کرده ام». او اضافه کرد: «من و همسرم یک زندگی معمولی داریم و مهم ترین اهمیت در زندگیمان ایفای نقش خوب در زندگی و پس از آن گذراندن وقت زیاد برای پسرمان است؛ مثل رفتن به سینما و...».

barca بازدید : 4 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)


مهاجم برزیلی بارسلونا که در جریان بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا مقابل ختافه دچار آسیب دیدگی شده بود، طبق آزمایشات انجام شده، سه تا چهار هفته از همراهی تیم باز ماند.

طبق آنچه که توسط کادر پزشکی باشگاه اعلام شد، پاسخ آزمایش های روز جمعه بروی نیمار، نشان می دهد که این بازیکن دچار آسیب دبدگی از ناحیه تاندون مچ پای راست شده است. انتظار می رود این بازیکن سه تا چهار هفته قادر به همراهی تیم نباشد.


نیمار در دقیقه بیست و دوم دیدار مقابل ختافه در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی اسپانیا دچار این آسیب دیدگی شد. او قطعاً سه دیدار آینده تیم در لالیگا مقابل، لوانته، مالاگا و والنسیا را همانند بازی جام حذفی مقابل لوانته از دست خواهد داد.

barca بازدید : 4 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)


سسک فابرگاس اظهار کرد که پیش از رقابت های لیگ قهرمانان، بازی های زیادی در لیگ و جام حذفی وجود دارد و نباید از الان تمرکز خود را روی بازی با منچستر سیتی گذاشت. او همچنین در مورد مارتینو، مسی و نیمار اظهار نظر کرد.

سسک فابرگاس در مصاحبه روز جمعه گفت: «بارسا نباید از حالا غرق دیدار لیگ قهرمانان مقابل منچستر سیتی باشد؛ زیرا قبل از این دیدار بازی های مهمی در لیگ و جام حذفی پیش رو است که باید در اولویت ما باشند». هافبک کاتالونیایی همچنین درباره مسی و نیمار که به مدت سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد بود، سخن گفت.

به علاوه، سسک عنوان کرد که بارسا در حال ورود به دوره حیاتی از فصل است و در این هفته هاست که مشخص می شود یک تیم در پایان سال جام قهرمانی را از آن خود خواهد کرد یا خیر: «مهمترین بخش فصل اینجاست که شامل جام حذفی، لیگ و سپس لیگ قهرمانان می شود. به نظر می رسد که پایان فصل بسیار هیجان انگیز خواهد بود و ما باید برای حفظ و ارتقای کیفیت بازیمان تلاش کنیم». زمانی که نظر فابرگاس را در مورد مارتینو خواستند، گفت: «مارتینو سرمربی هوشمند و منعطفی است. او با بازیکنان صحبت می کند و همیشه می خواهد دیدگاه و نظرات ما را بداند».

barca بازدید : 5 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

 

کیهیل، ستاره 28 ساله چلسی گفت: "این هتریک باعث می شود که اعتماد به نفس سامی یک دنیا بهتر شود."

"او تاپ است، بازیکنی تاپ، بازیکن فوق العاده ایست و در بازی های بزرگی حضور داشته. داشتن چنین بازیکنی در تیم فوق العاده است. بازیکنی که هم توانایی های زیادی دارد، هم پر از تجربه می باشد."

کیهیل ادامه داد: "بچه ها اعتماد به نفس خود را احساس می کنند، ما کارمان را بی سر و صدا انجام می دهیم و در حال حاضر نتیجه های خوبی می گیریم، پس امیدواریم که همه چیز به خوبی ادامه پیدا کند."

"احساس خوبی میان نفرات تیم وجود دارد. آرسنال و سیتی در حال حاضر امتیاز از دست نمی دهند پس ما هم باید فاصله را حفظ کنیم. از نحوه جلو رفتن فصل خوشحالیم."

barca بازدید : 4 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)


لیونل مسی در مصاحبه خود با شبکه ورزشی ESPN، درباره همگروه های کشورش در جام جهانی 2014 برزیل صحبت کرد.

او در این خصوص گفت: «همه می گویند که ما در گروه آسانی قرار گرفتیم اما در حقیقت همه چیز در خود بازی رقم خواهد خورد، نه پیش از آن». در حالی که مارادونا و سباستین ورون - دو کاپیتان سابق آرژانتین - از نیجریه به عنوان تیمی پایین تر از سطح جهانی نام برده بودند، مسی آن ها رقیبی دشوار می پندارد. ستاره آرژانتینی بارسا درباره نیجریه گفت: «ما چندین بار آن ها شکست داده ایم، اما مانند شکارچی خواهیم بود که به دنبال شیر زخمی می رود».

لیونل مسی در ادامه صحبت های خود درباره بوسنی و هرزگوین و ایران گفت: «بوسنی تیمی نوظهور است و ایران نیز به سرعت در حال توسعه می باشد. جام جهانی بسیار پیچیده است و بهترین ها در آن حضور دارند، بنابراین تمام تلاش خود را خواهیم کرد».

barca بازدید : 7 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

خراردو مارتینو به لوانته بابت عملکرد خوبشان تبریک گفت و عدم دقت بازیکتان تیمش در مقابل دروازه حریف را عامل تساوی در این دیدار دانست.

خراردو مارتینو در نشست خبری پس از بازی که در سیوداد اسپورتیوا برگزار شد گفت: «بارسا برای برد بازی کرد و فوتبال خوبی را از خود ارائه داد. نتیجه چیزی نبود که می خواستیم و سزاوار آن نبودیم. در مقابل دروازه حریف خوش شانس نبودیم. در ادامه فصل شگفتی های بسیاری را شاهد خواهیم بود و فکر می کنم که 18 بازی باقی مانده این را نشان خواهند داد».

barca بازدید : 4 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

در هفته پیش رو، بارسا در خانه دو دیدار مهم در جام حذفی و لالیگا مقابل لوانته و مالاگا انجام خواهد داد و هر روز نیز یک جلسه تمرین برگزار خواهد کرد.

برای سومین هفته پیاپی، بارسا برنامه شلوغی پیش رو خواهد داشت. تیم در 7 روز آینده دو بازی برگزار خواهد کرد؛ نخستین دیدار بازی برگشت در جام حذفی مقابل لوانته در بامداد پنج شنبه و دومین دیدار مقابل مالاگا در لالیگا در روز یک شنبه خواهد بود. هم چنین بازیکنان هر روز به غیر از چهارشنبه در سیوداد اسپورتیوا تمرین خواهند کرد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مسی بهتر است یا نیمار یا رونالدو؟
    قهرمان جام جهانی کدام تیم است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 155
  • بازدید کلی : 9,055
  • کدهای اختصاصی
    پیوند ها