loading...
ورزش
بهنام بازدید : 7 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم ملی اسپانیا درمقابل انتقادات آنچلوتی از خود دفاع کرده

- بیسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا روز دوشنبه در مقابل انتقادات وارده به فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر دو بازی دوستانه برگزار شده در قاره آفریقا به دفاع پرداخت و یادآوری کرد که او و مسئولان فدراسیون از بازیکنان حاضر در تور افریقا به خوبی مراقبت کرده اند

 دل بوسکه در بدو ورود به تئاتر تیوولی د بورخاسوت در شهر والنسیا که رویدادی بود که به دعوت باشگاه والنسیا و به بهانگی صدسالگی این باشگاه برگزار شده بود. دل بوسکه در بخشی از صحبت هایش گفت:« عملکرد بازیکنانی که در اردوی آفریقا بودند به اندازه کافی خوب بود. من فکر می کنم که به خوبی از بازیکنان مراقبت کردیم و تقریبا همه بازیکنان بازیهای خوبی برای تیم های باشگاهی شان انجام دادند.» این طور به نظر می رسید که دل بوسکه تمایل چندانی نداشت که پاسخگوی انتقادات کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال شود. کارلتو اخیرا در صحبت هایی گفته بود که بازیکنان تیمش سه شب را در هواپیما خوابیده اند. سرمربی اسپانیا در واکنش به این صحبتها گفت:« اینها نظراتی است که مطرح می شوند و من نیازی نیست که بخواهم راجع به این اظهارنظرها صحبت کنم.»

سرمربی ماتادورها در ادامه اعلام نکرد که چه بازیکنی رای سوم او برای توپ طلا را به خود اختصاص داده و گفت:«به هر دو بازیکن اسپانیایی حاضر در لیست رای دادم. من به فوتبالیست اسپانیایی باور دارم ولی حتی وقتی که جامهای قهرمانی کسب کرده بودیم این جایزه را به ما ندادند.»

 سرمربی ماتادورها با اشاره به شرایط کنونی باشگاه والنسیا گفت:« دوره ای بود که در آن چهار یا پنج بازیکن از والنسیا دائما به تیم ملی اسپانیا دعوت می شدند ولی در حال حاضر بازیکنی از والنسیا را در تیم ملی نداریم. اما من بر این باور هستم که والنسیا باشگاه بزرگی است و مطمئنا در آینده بازیکنانی در تیم ملی خواهد داشت. »

 بخش پایانی صحبت های دل بوسکه به تکذیب صحبتهای اخیر فده کارتابیا، بازیکن جوان و آرژآنتینی باشگاه والنسیا اختصاص داشت که اخیرا به رسانه های آرژآنتینی گفته بود که دل بوسکه از او خواسته تا با پذیرش تابعیت اسپانیایی برای تیم قهرمان دنیا بازی کند. اما دل بوسکه دراین باره گفت:« نه.من به او زنگ نزده ام ولی هیچ اتفاقی نیفتاده. من با دیدن شرایط دیگو کاستا با خودم گفتم: الان زمان مناسب است.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مسی بهتر است یا نیمار یا رونالدو؟
    قهرمان جام جهانی کدام تیم است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 113
  • بازدید کلی : 9,013
  • کدهای اختصاصی
    پیوند ها