loading...
ورزش
barca بازدید : 3 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

آبی های لندن با هتریک ساموئل اتوئو موفق شدند منچستر یونایتد را با نتیجه 3-1 در استفمفوردبریج شکست دهند تا پنجمین پیروزی پیاپی لیگ برتری خود را کسب کرده باشند.

مورینیو پس از اتمام این دیدار در کنفرانس خبری عنوان کرد: "از کسب سه امتیاز خوشحالم، قطعا وقتی که یکی از بازیکنانم در یک مسابقه خاص می شود خوشحال می شوم و این را دوست دارم. ساموئل لحظات فوق العاده ای را پشت سر می گذارد، مقابل منچستر هتریک کردن کار هر کسی نیست."

"به نظرم شایسته پیروزی بودیم ولی شایسته برد 2-0 در نیمه اول نبودیم و آن ها هم نباید 2-0 باخته به رختکن می رفتند. آن ها بازی را بهتر از ما آغاز کردند ولی کمی بدشانس بودند که ما در همان لحظات گل زدیم."

"پس از آن بازی متفاوت شد، ما در نیمه اول توانستیم بازی را کنترل کنیم و وقتی که گل دوم را زدیم در وضعیت فوق العاده ای قرار گرفتیم. گل سوم اساسا بازی را تمام کرد، ولی پس از آن گل آن ها حمله کردند."

"دیوید تغییراتی ایجاد کرد و تلاش کرد که تفاضل بازی را کمتر کند. وقتی بازی 3-1 شد خستگی را در تیمم احساس کردم. ما تیمی هستیم که به شدت می دویم و در مناطق جلویی زمین پرس می کنیم. بازیکنان تهاجمی ما دوندگی بی امانی دارند، یونایتد خطرناک بود، پس وقتی بازی 3-1 شد تصمیم گرفتیم بازی را کنترل کنیم و نتیجه را نگه داریم. باید برایشان خیلی سخت باشد که 20-25 دقیقه اول را خیلی عالی بازی کردند ولی در نهایت باختند."


مورد عملکرد ابتدایی چلسی
"در دوره اول بازی توپ های زیادی را از دست دادیم، آن ها با پرس کردن توسط جونز و کریک کار را برایمان سخت کردند و به ما فشار آوردند. ویلیان، هازارد و اسکار توپ های زیادی از دست دادند، در حالی که قبلا با وجود همین فشار بسیار راحت بازی می کردند."

"در 20 دقیقه ابتدایی آن ها بهتر از ما بودند و از نظر تیمی بسیار فشرده و مستحکم بازی کردند. به طور طبیعی ما برای گلزنی به 4-5 موقعیت نیاز داریم، ولی امروز اولین شوت تبدیل به اولین گل شد، دومین شوت هم تبدیل به دومین گل شد."

در مورد تصمیمش برای فیکس بازی دادن به اتوئو
"وقتی فضا وجود داشته باشد، فرناندو خیلی خطرناک است، او قدرتمند تر از ساموئل است ولی من فکر نمی کردم که منچستر به استمفوردبریج بیاید و به من فضا بدهد، آن ها فشرده بازی کردند."

"انتظار داشتم فلتچر بازی کند، نه فیل جونز، ولی اساسا فرقی ندارد. احساس می کنم که قابلیت های تاکتیکی ساموئل بهتر است و در فضاهای کوچک بهتر بازی می کند، حرکاتش در فضاهای بسته با فرناندو متفاوت است. تصمیم سختی بود، چون فرناندو گل می زد، ولی احساس کردم که برای این بازی ساموئل مناسب تر است."

در مورد مصدومیت تورس در آخر بازی
"رباط کناری زانویش آسیب دیده. چند هفته نمی تواند بازی کند. نوبت دمبا رسیده، او هفته فوق العاده ای داشت و برایم سخت بود که سکو نشینش کنم، چون عالی کار کرده بود."

در مورد اخراج ویدیچ و تکل رافائل روی پای کیهیل
"وقتی بازیکنان عصبی هستند، چنین اتفاقاتی می افتد. هازارد پا به توپ حرکت می کرد و شاید داور باید کارت نارنجی می داد! رافائل فقط به قصد خالی کردن عصبانیت تکل زد. به نظرم داوری خوب بود، من به بازیکنانم همیشه می گویم که باید به داور کمک کنند، نباید کارشان را پیچیده کنیم."

در مورد کسب صدمین پیروزی خود در لیگ برتر
"معنی این است که امروز بردیم. من به رکورد ها اهمیت نمی دهم، می خواهم بازی بعد را هم ببرم. این یک چیز تصادفی است، چون اولین برد لیگ برتری من هم مقابل منچستر یونایتد بود حالا هم صدمین برد باز هم جلوی یونایتد است. مهم ترین چیز این است که چلسی از این 100 بازی 300 امتیاز گرفته، امروز هم برد مهمی برایمان محسوب می شد."

ستایش از امثال جان تری به خاطر تاثیری که بر جوانان تیم داشته اند
"باید پیشرفت کنیم، من بازی بهتری می خواهم، 20 دقیقه ابتدایی خوب نبود. می خواهم از ابتدا بازی را کنترل کنیم ولی نتوانستیم این کار را انجام دهیم. آن ها در شروع بازی قوی تر از ما بودند ولی مسئله خوب این بود که آرامش خودمان را حفظ کردیم و فروتنانه بازی کردیم، من می خواهم تیمم بهتر کار کند."

"چلسی بچه های خوبی دارد، بازیکنان وبی هستند و مسن تر ها به تیم ثبات می دهند. به نظرم جان تری یک عملکرد خارق العاده دیگر داشت. چند توپ گیری داشت، یکی در نیمه اول و یکی در نیمه دوم، وقتی توپ را قطع کرد یک بازیکن پشت سرش بود که می توانست گل بزند، واقعا بازیکنان به سختی تلاش می کنند."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مسی بهتر است یا نیمار یا رونالدو؟
    قهرمان جام جهانی کدام تیم است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 121
  • بازدید ماه : 196
  • بازدید سال : 203
  • بازدید کلی : 9,103
  • کدهای اختصاصی
    پیوند ها