loading...
ورزش
بهنام بازدید : 17 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسا، پس از نمایش فوق العاده در بازی شب گذشته برابر ختافه، در یک برنامه شبکه بارسا حضور یافت و مصاحبه ای انجام داد.

لئو مسی فکر می کند که شب گذشته در دیدار با ختافه بهترین بازگشت ممکن را داشته. او شب گذشته، پس از بازی با حضور در برنامه ی ال مارکادور در شبکه بارسا مصاحبه ای را انجام داد. این بازیکن آرژانتینی روند بهبود پیدا کردنش را شرح داد و هم چنین درباره ی آینده اش در بارسا نیز صحبت هایی کرد. او هم چنین اذعان داشت که:«من فقط می خواهم که در اینجا خداحافظی کنم، زمانی که مردم من را می خواهند و به من احترام می گذارند؛ من نیز می خواهم تا تمام زندگی حرفه ای فوتبال خود را در بارسلونا سپری کنم».

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مسی بهتر است یا نیمار یا رونالدو؟
    قهرمان جام جهانی کدام تیم است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 76
  • بازدید کلی : 8,976
  • کدهای اختصاصی
    پیوند ها