loading...
ورزش
barca بازدید : 4 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

اگر چلسی موفق به پیروزی مقابل منچستر یونایتد در بازی فرداشب شود، 12 امتیاز از این تیم فاصله می گیرد.

 

داوید لوئیز به وبسایت باشگاه چلسی گفت: "بازی بزرگی برای ماست و من فکر می کنم بازی کردن مقابل باشگاهی بزرگ لحظات فوق العاده ای برایمان رقم می زند."

 

"اخیرا خیلی پیشرفت کرده ایم و بسیار مستحکم بوده ایم، نتایج اخیر این را نشان می دهند. هفته پیش خارج از خانه مقابل هال سیتی بازی کردیم که تیم قوی به شمار می رود و بازی سختی هم بود. منچستر یونایتد بازی سختی در ورزشگاه کی سی داشت و لیورپول هم آنجا باخت، پس این که سر بلند از آن جا خارج شدیم واقعا فوق العاده بود. بازی یک شنبه یک هم بازی مهمی است که به پیروزی در آن نیاز داریم."

 

داوید لوئیز در مورد افت منچستر یونایتد نیز گفت: "طبیعی است، وقتی شما تغییر دارید و فلسفه جدیدی وارد باشگاه می شود، این چیزها رخ می دهند. آن ها سرالکس را برای مدتی طولانی در اختیار داشتند و حالا مویس است که مربی بزرگی محسوب می شود، ولی گاهی اوقات برای وفق پیدا کردن با شرایط زمان لازم است."

 

"آن ها هنوز هم تیم بسیار خطرناکی محسوب می شوند و بازیکنان بزرگی دارند، قطعا بازی آسانی نخواهد بود. همه ما تاریخچه آن ها را می شناسیم و می دانیم که چه بازیکنان با کیفیتی دارند، پس باید به سختی تلاش کنیم تا مطمئن شویم سه امتیاز را می گیریم. برای قهرمان شدن در لیگ باید بازی های خانگی را برد."

 

ستاره 26 ساله که مقابل هال سیتی در کنار رامیرس به عنوان هافبک تدافعی بازی کرد در این مورد گفت: "فصل گذشته در مورد بازی کردن در خط میانی چیزهای زیادی یاد گرفتم و حالا وقتی باید آنجا بازی کنم، طبیعی بازی می کنم."


"از بازی کردن برای چلسی لذت می بارم. می خواهد در خط دفاع باشد، در خط هافبک، هرجا که مربی بگوید بازی می کنم."

لوئیز ادامه داد: "وقتی به چلسی آمدم، دلیلش این بود که پروژه جدیدی در زندگی حرفه ایم می خواستم، از بنفیکا رفتم چون فکر می کردم که باید در لیگی متفاوت بازی کنم. خوشحالم، چون در این سه سالی که اینجا بوده ام دو جام اروپایی و یک جام حذفی گرفته ام."

 

"قطعا می خواهم لیگ برتر را هم ببرم، چون سخت ترین لیگ جهان است و تیم های زیادی می توانند قهرمان شوند."

 

"از همه چیزهایی که در این مدت بدست آورده ام راضی هستم، قبل از این که من به چلسی بیایم هرگز لیگ قهرمانانی نبرده بود، پس من بخشی از این تاریخچه هستم."

 

لوئیز که اولین گل خود را مقابل منچستر یونایتد در لیگ برتر به ثمر رسانده، در پایان مصاحبه خود گفت: "اولین گل من برای باشگاه در پیروزی 2-1 مقابل یونایتد بود، همچنین تا حالا 3 گل مقابل آن ها به ثمر رسانده ام."

 

"خاطرات فوق العاده ای از بازی کردن مقابل آن ها دارم و امیدوارم یک شنبه اگر بازی کنم، اگر موقعیتش پیش آمد یا به کمک هم تیمی هایم یک گل دیگر به منچستر بزنم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مسی بهتر است یا نیمار یا رونالدو؟
    قهرمان جام جهانی کدام تیم است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 156
  • بازدید ماه : 231
  • بازدید سال : 238
  • بازدید کلی : 9,138
  • کدهای اختصاصی
    پیوند ها