loading...
ورزش
بهنام بازدید : 5 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)


آرین روبن اعلام کرد تا کنون توافقی برای تمدید قرارداد وی که تا تابستان 2015 اعتبار دارد صورت نگرفته است.
روبن گفت: «هر زمان که باشگاه بایرن صلاح بداند من آماده توافق هستم. البته کارل هاینس رومنیگه مدیر باشگاه به من اعلام کرده قراردادم تمدید خواهد شد اما نمی دانم چرا تا کنون اتفاقی نیفتاده است.»
روبن 30 ساله افزود: «هنوز توانایی کافی برای همراهی بایرن را دارم.»
روبن در سال 2009 از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوست. وی اواسط ماه گذشته در بازی جام حذفی آلمان برابر آگسبورگ از ناحیه عضله پا مصدوم شد.
روبن در مورد وضعیت خود نیز گفت: «پس از 5 هفته دوری به علت مصدومیت، فکر می کنم تا چند روز آینده به تمرینات بایرن بازگردم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مسی بهتر است یا نیمار یا رونالدو؟
    قهرمان جام جهانی کدام تیم است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 96
  • بازدید کلی : 8,996
  • کدهای اختصاصی
    پیوند ها