loading...
ورزش
بهنام بازدید : 7 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)


وقتی مسی توپ را می گیرد، انگارتمام ما متوقف می شویم. یک صحنه آهسته را شاهد هستیم! قسم می خورم که همین طور است

وب سایت جوت داون، گفتگوی مفصلی که جما اررو، روزنامه نگار سرشناس با جرارد پیکه انجام داده را بازتاب داده است که دراینجا می توانید بخش هایی از این گفتگو را مطالعه کنید:

*ریاست بارسا در آینده: بله؛ دوست دارم رئیس باشگاه بارسلونا باشم ولی زمان زیادی تا آن موقع باقی است.وقتی ده ساله بودم، دوست داشتم بازیکن فوتبال شوم وبه آرزویم رسیدم؛ حالا خواهیم دید که چه خواهد شد. خواسته ام این است،چون بارسا باشگاه من است و بارسا را درقلبم دارم ودرخانواده ام، به ویژه پدربزرگم مدیر ونایب رئیس باشگاه بوده.از بچگی در باشگاه بوده ام و ازفوتبال لذت می برم. الان فوتبال اولویت اول من است ولی از مسائل دیگرهم خوشم می آید؛ دوست دارم یک دفتر داشته باشم وریاست باشگاه بارسلونا باید هیجان انگیز باشد

*مقایسه مسی و رونالدو: اوووف...دراین باره حرف می زنیم. اینها بیشترادراک است تا بحث. هرکسی نظر خودش را دارد. کریستیانو یک ماشین کامل است. اویک تلاشگر ذاتی است که همیشه می خواهد بهترباشد. او می تواند با پای راست وبا پای چپ ضربه بزندو ضربه ایستگاهی، پنالتی، ضربه سر و...می زند. او بازیکن بی عیب ونقصی است. رونالدو اولین کسی است که از خودش بیشترین توقع را دارد. دریونایتد هم همین طور بود. آن موقع هم او بازیکنی بود که می خواست دنیا را بخورد. تعجب آورترین نکته در مورد او طبق ارزیابی من این است که رونالدو با 28 سال سن وبعد از آنکه لئو 4توپ طلا کسب کرد، او این توانایی را داشت که مقاومت کرده و به تلاش ادامه دهد. رونالدو از نظر روحی، روحیه مقاومی دارد. خوشحالم که او توپ طلا را برد. او به خاطر عملکردش شایستگی فتح توپ طلا را داشت ولی لئو متفاوت است.مهارت او ذاتی است. شاید اونه تا این حد هیجا ن و عقده توپ طلا را داشته باشد و نه مثل رونالدو تلاش می کند ولی وقتی مسی توپ را می گیرد، انگارتمام ما متوقف می شویم. یک صحنه آهسته را شاهد هستیم! قسم می خورم که همین طور است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مسی بهتر است یا نیمار یا رونالدو؟
    قهرمان جام جهانی کدام تیم است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 8,918
  • کدهای اختصاصی
    پیوند ها