loading...
ورزش
بهنام بازدید : 3 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

اسطوره فوتبال فرانسه تجربیات خود را برای سرمربیگری یک تیم، کافی می داند.

به گزارش بخش بین الملل Goal، زین الدین زیدان بازیکن سابق رئال مادرید و دستیار فعلی کارلو آنجلوتی در مصاحبه با روزنامه اکیپ فرانسه گفت: \"من آماده ام هر چه که می دانم را به بازیکنان یاد بدهم و جواب اطمینانی که به من می شود را بدهم. من همیشه رقابت و چالش های جدید را دوست دارم و این موضوع همیشه در خون من بوده و هست. تیم من متعادل بازی خواهد کرد و همیشه بازی هجومی را در دستور کار خود قرار می دهد. می دانم که جاه طلبی من هنوز ادامه دارد و برای این عرصه جدید کاملا آماده هستم. من محدودیت ها را در مربیگری می دانم و اگر به بالاترین افتخار هم برسم، باز هم دوست دارم که یاد بگیرم.\"
زیدان که در دوران حضور خود در رئال مادرید به عنوان بازیکن به 8 مقام قهرمانی مختلف رسید، درباره دوران فعلی خود در مادرید گفت: \"در حال حاضر من دستیار آنجلوتی در رئال مادرید هستم. او یک مربی بزرگ است و من در کنار او چیزهای زیادی یاد می گیرم. خوشبختانه رابطه من با فلورنتینو پرز نیز بسیار خوب است. رابطه ما بر اساس احترام و محبت بنا شده است. رییس کسی است که من را از تورین به مادرید آورد و اگر او نبود من هرگز به مادرید نمی آمدم.\"
پیش از این کارلو آنجلوتی از زیدان به عنوان کلید اصلی موفقیت رئال مادرید یاد کرده بود و نقش او را در تیم بسیار مهم دانسته بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مسی بهتر است یا نیمار یا رونالدو؟
    قهرمان جام جهانی کدام تیم است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 203
  • بازدید سال : 210
  • بازدید کلی : 9,110
  • کدهای اختصاصی
    پیوند ها