loading...
ورزش
بهنام بازدید : 5 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید بعد از اتمام بازی دیشب تیمش مقابل گرانادا درمیکسد زون با خبرنگاران به صحبت پرداخت. به نمایش گذاشتن توپ طلایش در این میدان، گلزنی مقابل گرانادا، برگردان زیبایی که زد و شرایط فعلی بارسلونا از جمله مسائلی بود که کریس راجع به آنها صحبت کرد:

*برگردان: بدشانس بودم که توپ وارد دروازه حریف نشد. چون با آن سرعتی که توپ داشت، اگر دروازه بان درسوی دیگری بود، توپ وارد دروازه می شد ولی او دقیقا همان جایی بود که توپ نیز قرار داشت.. اوضاع این گونه شد. اگر این ضربه گل می شد، یکی از زیباترین گلهای کارنامه ورزشی ام می شد ولی من خوشحالم، چون توانستم گل دیگری بزنم

*به نمایش گذاشتن توپ طلا: عصر شنبه با سایر عصرها متفاوت بود. به اشتراک گذاشتن جایزه با هواداران و افراد مادریدی حس خیلی زیبایی است. واقعا راضی و احساساتی شده ام. واقعا راضی هستم؛ چون در طول سالهای اخیر هواداران خیلی از من حمایت کرده اند؛ چه در داخل و چه خارج از ورزشگاه.آنها به من انگیزه داده اند تا هربار بهتر از قبل کار کنم و تلاش کنم تا افتخاراتی را برای باشگاه کسب کنم. می خواهم به همین روند ادامه دهم. درمورد مراسم برگزار شده هم باید بگویم که مراسم،ساده، طبیعی و نرمالی بود. آگوستین اررین (مردی که دراین مراسم حضور داشت و توپ طلا را در دستانش گرفت) فردی است که بیست سال در برنابئو کار کرده و برای من افتخار بزرگی بود که این جایزه را به دستان او بدهم.لحظه زیبایی بود. او با کمی تعجب جایزه را در دستش گرفت ولی این نشان دهنده آن است که توپ طلا مال همه است: مال تیم، هواداران و بزرگان باشگاه: تمام اعضای خانواده رئال مادرید.. از توپ جمع کن ها و فیزیوتراپ ها گرفته تاتمام اعضای باشگاه

*شرایط بارسا: درست نیست که من در مورد خانه دیگران صحبت کنم و من در مورد خانه خودم صحبت می کنم

*بهترین لحظات فصل: نمی دانم که در کدام لحظه از این فصل بیشتر از هرلحظه ای احساس خوشبختی کرده ام. من می خواهم تا پایان فصل به حرکت دراین مسیر ادامه دهم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مسی بهتر است یا نیمار یا رونالدو؟
    قهرمان جام جهانی کدام تیم است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 86
  • بازدید کلی : 8,986
  • کدهای اختصاصی
    پیوند ها