loading...
ورزش
بهنام بازدید : 4 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

سسک فابرگاس هافبک تیم بارسلونا معتقد است که نقش او تحت هدایت جراردو مارتینو مهم تر شده است.

فابرگاس که در سال 2011 با ترک آرسنال مجددا به بارسلونا بازگشت، در فصل جاری به طور مرتب توسط مارتینو در ترکیب اصلی بارسلونا مورد استفاده قرار گرفته و 11 گل در این فصل به ثمر رسانده است.

این ملی پوش اسپانیایی در گفتگو با EFE به نقش موثر مارتینو در عملکرد مثبتش اعتراف کرده و گفت: \"مارتینو به من اعتماد به نفس داده است. او همیشه به من اعتقاد داشته و می داند که سبک بازی من چگونه است.\"

\"او از من در مورد کارهایی که قادر به انجامش نیستم، سوالی نپرسیده و درخواستی نداشته و همواره در تلاش برای بهره برداری از نقاط مثبت و توانایی های من است.\"

\"از 16 بازی گذشته من در 15 بازی حضور داشتم. این برای من بسیار خوب است، زیرا قبلا در همه بازی ها بازی نمی کردم. من در هر بازی 80 یا 90 دقیقه برای تیم بازی می کنم و احساس می کنم بازیکن مهمی برای تیم می باشم.\"

\"با افزایش اعتماد به نفسم، در حال حاضر احساسی شبیه هم تیمی هایم دارم. همچنین از لحاظ فیزیکی احساس می کنم بسیار قوی تر شده ام.\"

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مسی بهتر است یا نیمار یا رونالدو؟
    قهرمان جام جهانی کدام تیم است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 92
  • بازدید کلی : 8,992
  • کدهای اختصاصی
    پیوند ها