loading...
ورزش
بهنام بازدید : 3 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

مدافع مرکزی تیم بایرن مونیخ، هرگونه شایعه جدایی از این تیم را رد کرده و اعلام می‌کند تنها در صورتی این تیم را ترک می‌کند که باشگاه او را نخواهد.

دانته برزیلی در مصاحبه با فاکس اسپورت برزیل گفت:

" تنها در صورتی بایرن را ترک می‌کنم که آن ها از من بخواهند تیم را ترک کنم، بعد از آن قطعاً کیفم را برمی‌دارم و این تیم را ترک می‌کنم. هر بازیکنی آرزوی حضور در بایرن را دارد، من بسیار خوش شانسم که اینجا هستم. "

مدیربرنامه های این بازیکن برزیلی نیز در مصاحبه با وبسایت بین المللی گل اعلام کرده بود که در صورت جدایی موکلش، او به لیگ انگلیس خواهد رفت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مسی بهتر است یا نیمار یا رونالدو؟
    قهرمان جام جهانی کدام تیم است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 8,917
  • کدهای اختصاصی
    پیوند ها